En el d’aparadors podran participar tots els establiments comercials detallistes de Santa Pola i en el de decoració totes les persones majors d’edat empadronades, de manera gratuïta i inscrivint-se fins a l’1 de desembre.

El concurs d’aparadorisme nadalenc està dirigit a tots els establiments comercials detallistes de Santa Pola que podran participar de manera gratuïta inscrivint-se fins a l’1 de desembre per telèfon a l’Ajuntament (Negociat d’Esdeveniments, 2a planta, 96 541 11 00), en les oficines municipals de Gran Alacant (666 66 71 92) o a la Casa de Cultura (96 669 27 76).

Els participants hauran de mantindre la decoració dels seus aparadors entre el 7 de desembre i el 6 de gener de 2024, i rebran la visita del jurat els dies 11 i 12 de desembre, depenent del nombre de comerços participants i amb avís previ.

El jurat, presidit per la regidora de Festes i amb la directora de la Casa de Cultura com a secretària, estarà format a més pel regidor de Comerç i un representant de l’Associació de Comerciants de Santa Pola, de l’Associació Fester Cultural de Moros i Cristians, de les Comparses Festeres i de la Comissió de Festes.

S’estableixen tres premis.

En primer lloc al millor aparador dirigit a comerços de venda d’articles de regal, decoració i floristeries.

En segon lloc al millor aparador dirigit a comerços de qualsevol altre tipus.

I finalment al millor interior de comerç, dirigit a comerços de qualsevol activitat.

Es valorarà l’exposició del producte, l’ambientació nadalenca i l’originalitat en els elements decoratius.

El jurat resoldrà el mateix dia de la visita i el resultat es farà públic el 17 de desembre, podent deixar premis deserts o concedir mencions especials.

Balcons i façanes

D’altra banda, el concurs de decoració de balcons i façanes amb ambientació nadalenca va dirigit a majors d’edat empadronats a Santa Pola, que hauran de tindre la decoració preparada l’11 de desembre i mantindre-la fins al 6 de gener de 2024.

La inscripció estarà oberta fins a l’1 de desembre i es podrà formalitzar a l’Ajuntament, Negociat d’Esdeveniments en la segona planta, o a través del correu electrònic eventos2@santapola.es

El jurat estarà compost per la regidora de Festes, el regidor de Comerç i un representant de l’Associació de Comerciants de Santa Pola, de l’Associació Fester Cultural de Moros i Cristians, de les Comparses Festeres i de la Comissió de Festes.

Les visites es realitzaran els dies 13 i 14 de desembre i el veredicte es farà públic el dia 17. El jurat seleccionarà a set finalistes, els dos millors rebran un premi i els cinc restants un obsequi.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies