La Regidoria de Neteja de Santa Pola traurà a concurs públic l’adjudicació d’un contracte, per valor de 50 mil euros, amb l’objectiu de gestionar els recursos no perillosos de l’Ecoparc de Santa Pola
El contracte contempla l’eliminació d’aquests residus, dividits en 5 lots: matalassos, restes de poda, estris, enderrocs i fustes. L’Ecoparc de Santa Pola acumula més de 10 mil matalassos que s’amunteguen en la zona des de 2015.
La regidora de l’àrea, *Encarni Ramírez indica que “portem des de 2019 treballant amb aquest problema perquè l’acumulació de matalassos supera els 10.000, això a pesar que en aquests últims 2 anys hem desallotjat uns 4.000 matalassos”.
“El problema- indica Ramírez- és que entre 2015 i 2019 no es va fer absolutament res, els responsables de l’Ajuntament en aqueix període van mirar per a un altre costat, i s’ha acumulat tal quantitat de matalassos, que hem de solucionar com més prompte millor”.
Dins del nou contracte es contempla també l’eliminació d’estris, resta de poda, enderrocs i restes de fusta. L’empresa que resulte adjudicatària haurà de garantir el procés de transport i eliminació de manera sostenible.
.