Durant aquest any totalment atípic i malgrat les dificultats per la situació d’alarma sanitària i els seus efectes, l’Ajuntament de Santa Pola va tancar l’any 2020 amb la implantació definitiva de l’ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA, la qual cosa implica entre altres millores, que qualsevol tràmit, sol·licitud, lliurament de documentació o gestió, es pot realitzar des de qualsevol domicili a través de la SEU ELECTRÒNICA de l’Ajuntament.

A partir del mes de juny quan es va iniciar el procés, s’han gestionat més de 9.000 expedients administratius, facilitant la tramitació i incrementant l’eficiència en tots els departaments municipals. També es van tramitar en aqueixos sis mesos, més de 4.500 sol·licituds realitzades pels ciutadans a través de la seu electrònica: santapola.sedelectrónica.es o bé des de la web Municipal de l’Ajuntament: www.santapola.es

La Regidoria de Modernització, que ha liderat aquest projecte, posa de manifest que la tan necessària i desitjada arribada de l’Administració Electrònica, suposa un gran salt qualitatiu en l’atenció al ciutadà i en la gestió interna de l’Ajuntament, ja que implica un canvi de paradigma en la manera de treballar i de gestionar tots els processos burocràtics i administratius de l’Ajuntament, ja que a través de la SEU ELECTRÒNICA, es podran realitzar més de 180 tràmits amb l’Ajuntament, des de demanar un certificat d’empadronament fins a sol·licitar una llicència urbanística, etc.

Des de la Regidoria de Modernització se sol·licita la participació dels ciutadans perquè utilitzen aquest servei, ja que poden fer-ho des d’on es troben, des de les seues llars, empreses, etc i s’agiliten els tràmits de l’administració local, a més de ser una eina que millora la qualitat i prestació dels serveis municipals.

Per a això, l’Ajuntament realitzarà una campanya de divulgació i informació per a potenciar l’ús de la seu electrònica municipal.

A més de la seu electrònica també s’ha implantat el servei de cita prèvia https://santapola.sedelectronica.es/citaprevia.1 per a agilitar l’atenció al ciutadà en el Registre General, Padró Municipal, Alcaldia, Agència de Desenvolupament Local i Oficina Municipal de Gran Alacant.

Nota informativa: Tramitació electrònica amb l’Ajuntament de Santa Pola

Tràmits en la seu electrònica

Sol·licitud de cita prèvia a l’Ajuntament

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies