La deficient cobertura de telefonia mòbil, sobretot en Gran Alacant, és un fet reclamat sovint pels veïns i és un dels compromisos de l’actual equip de govern.

En el cas de Gran Alacant, és un assumpte que pateixen veïns residents durant tot l’any, dificultant a més gestions bancàries, desplaçament d’assistències o transportistes. Per aquest motiu, va ser una de les primeres reclamacions expressades per l’associació de veïns de Gran Alacant al regidor Oscar Valenzuela, quan es va constituir l’equip de govern.

Per això, en l’últim trimestre de 2019 es van mantindre contactes amb empreses de telefonia mòbil que pogueren estar interessades a promoure actuacions, indicant la màxima col·laboració i compromís del consistori amb l’assumpte. L’única operadora interessada a realitzar aquestes actuacions va ser Telefónica, la qual s’estava limitant a buscant ubicacions únicament en edificis privats, on és molt complicat trobar l’acord de tots els propietaris i, com era d’esperar, no ha donat fruits en els seus intents durant el present any.

En una recent reunió amb l’alcaldessa, regidor d’infraestructures, regidor de Gran Alacant i responsables de Telefónica i empresa instal·ladora s’ha arribat a un acord inicial d’actuacions que esperem resolguen a curt i mitjà termini les deficiències de cobertura en la parts alta i baixa del barri de Gran Alacant. Telefónica està realitzant estudi per a realitzar les actuacions en ubicacions municipals oferint la màxima cobertura en la zona i així solucionar definitivament aquesta situació.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies