Dins de les accions que conformen el “Pla de Modernització” del nostre Ajuntament i en compliment de la Llei que regula el compliment del Control Intern de les Administracions Locals, s’inicia la creació de l’Oficina de gestió econòmica desvinculada del departament d’Intervenció que quedarà exclusivament per a fiscalització econòmica, sent incompatible la gestió, elaboració i execució pressupostària que recaurà exclusivament en la pròpia Oficina Pressupostària dependent de la Regidoria d’Hisenda.

En l’última Junta de Govern es van contractar els serveis professionals per import de 16.940€ d’un Gabinet extern que durant un any assessorarà el nostre Ajuntament en la creació d’aqueix departament específic de Gestió Econòmica i Oficina Pressupostària, i que, entre altres coses per descomptat també recolzarà a la Regidoria d’Hisenda en l’elaboració dels Pressupostos Municipals.

Amb la creació de l’Oficina Pressupostària, a més de complir amb la citada Llei que va entrar en vigor al juliol de 2018, que no es va fer en l’anterior legislatura, suposarà una gestió més eficaç i eficient dels Recursos Públics municipals.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies