La Regidoria de Modernització de l’Ajuntament de Santa Pola implanta la nova seu electrònica que permetrà al ciutadà efectuar tràmits o realitzar consultes sense haver d’assistir presencialment a les oficines municipals.
Des d’aquest dilluns 6 de juliol, qualsevol tràmit, sol·licitud, lliurament de documentació o gestió, es podrà realitzar a través de la nova seu electrònica de l’Ajuntament, l’accés del qual està disponible a través de la web municipal www.santapola.es
Es recomana a la ciutadania, empreses, associacions i altres entitats que utilitzen la seu electrònica, ja que de manera fàcil i intuïtiva permet agilitar qualsevol tràmit que necessiten de l’Ajuntament de Santa Pola.
A més, com a novetat, a partir del dimecres 8 de juliol, serà necessari obtindre cita prèvia en la seu electrònica de l’ajuntament per a ser atés en les oficines de registre.
Les cites es poden sol·licitar ja en l’adreça https://santapola.sedelectronica.es/ tant per a les oficines de registre com per a l’obtenció del certificat digital en l’Agència de Desenvolupament Local. El certificat digital és obligatori per a poder consultar i realitzar tràmits amb l’administració pública.
En els pròxims dies s’afegiran més serveis amb cita prèvia: Agència de Desenvolupament Local – ADL, Serveis Socials i Oficines Municipals de Gran Alacant, entre altres.
Mitjançant el sistema de cita prèvia es pretén agilitar l’atenció i reduir al màxim els temps d’espera de la ciutadanía, així com evitar aglomeracions de gent a les dependències municipals.
A continuació compartim dos breus vídeos amb indicacions per a l’obtenció de cita prèvia o realització d’algun tràmit en la seu electrònica:
SERVEI DE CITA PRÈVIA
TRÀMITS EN SEU ELECTRÒNICA AMB CERTIFICAT DIGITAL