L’Ajuntament de Santa Pola informa que des del primer dia de l’Estat d’Alarma continua atenent telefònicament la ciutadania per a temes relacionats amb prestacions a aturats, inscripcions i renovacions de demanda i qualsevol altre tema relacionat amb la desocupació, a través de l’Agència de Desenvolupament Local.

El telèfon d’atenció al públic de l’ADL, de 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres, és el 647 763 040 i 670 241 867. A més, en la web www.adlsantapola.es publiquen regularment informació actualitzada i en les seues xarxes socials (Facebook i Twitter: @adlsantapola).

Així mateix recordem la següent informació i telèfons habilitats per diferents organismes oficials:

LABORA (SERVEF)
• La renovació de la demanda serà automàtica a la Comunitat Valenciana.
• Per a tramitar la seua inscripció i prestació: 900 35 31 35

SEPE (PRESTACIONS)
• Consultes: 965 000 498
• Cites: A través de la web del SEPE en el següent enllaç:
https://sede.sepe.gob.es/contenidosSede/generico.do?pagina=proce_ciudadanos/cita_previa.html

AUTÒNOMS, COMERÇOS
• Per a resoldre dubtes a conseqüència del COVID19: 900 35 31 35

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies