L’Ajuntament de Santa Pola informa que des del primer dia de l’Estat d’Alarma continua atenent telefònicament la ciutadania per a temes relacionats amb prestacions a aturats, inscripcions i renovacions de demanda i qualsevol altre tema relacionat amb la desocupació, a través de l’Agència de Desenvolupament Local.
El telèfon d’atenció al públic de l’ADL, de 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres, és el 647 763 040 i 670 241 867. A més, en la web www.adlsantapola.es publiquen regularment informació actualitzada i en les seues xarxes socials (Facebook i Twitter: @adlsantapola).
Així mateix recordem la següent informació i telèfons habilitats per diferents organismes oficials:
LABORA (SERVEF)
• La renovació de la demanda serà automàtica a la Comunitat Valenciana.
• Per a tramitar la seua inscripció i prestació: 900 35 31 35
SEPE (PRESTACIONS)
• Consultes: 965 000 498
• Cites: A través de la web del SEPE en el següent enllaç:
https://sede.sepe.gob.es/contenidosSede/generico.do?pagina=proce_ciudadanos/cita_previa.html
AUTÒNOMS, COMERÇOS
• Per a resoldre dubtes a conseqüència del COVID19: 900 35 31 35