L’Ajuntament de Santa Pola, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, habilita l’emissió de certificats digitals durant l’estat d’alarma amb cita prèvia.

Es recorda als usuaris que la majoria de terminis per als tràmits administratius s’han suspés o s’han habilitat canals addicionals en els quals no es necessita certificat digital. Així mateix, per als usuaris que ja disposen de certificat digital de la ACCV i que necessiten renovar-ho, s’informa que ho poden fer online en l’adreça https://www.accv.es/ciudadanos/area-personal-de-servicios-de-certificacion.

Els usuaris que necessiten l’emissió d’un nou certificat digital per a la realització de qualsevol tràmit han de sol·licitar cita prèvia en el correu pru@adlsantapola.es o bé trucant als telèfons 647 763 040 o 670 241 867. Se’ls enviarà un email confirmant dia i hora en què han de personar-se en l’oficina de l’ADL, així com la documentació que han d’aportar.

Amb la finalitat de preservar la salut dels ciutadans i evitar desplaçaments innecessaris, es prega als ciutadans que comproven, abans de sol·licitar cita, que els tràmits que han de realitzar només es poden fer amb certificat digital. Per aquest motiu, no s’atendrà cap persona que no tinga cita prèvia.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies