Tenint en compte que el Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, estableix en la seua Disposició addicional tercera.1, que se suspenen termes i s’interrompen els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic. El còmput dels terminis es reprendrà en el moment en què perda vigència el present Reial decret o, en el seu cas, les pròrrogues d’aquest.

Considerant que les mesures que comporta la declaració de l’estat d’alarma fan especialment onerós als empresaris, comerciants i veïns de Santa Pola el compliment amb les seues obligacions econòmiques amb l’Ajuntament. L’alcaldessa de Santa Pola, signa decret per a prendre les següents mesures:

  • Declarar la suspensió dels terminis actualment vigents per a l’ingrés de rebuts/liquidacions municipals, inclosos els que hagueren fraccionat, per impostos, taxes o contribucions especials o preus públics o privats, que actualment es troben pendent i que no es troben delegats en SUMMA- Gestió Tributària.
  • Declarar la suspensió temporal de les autoritzacions sobre concessions administratives de l’Ocupació de la Via Pública respecte a les terrasses de Bars, Restaurants i establiments d’oci.

Aquesta suspensió durarà mentre estiga en vigor l’estat d’alarma i les seues eventuals pròrrogues.

Aquest decret és aplicable amb caràcter retroactiu des del 14 de març, data d’emissió del Reial decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma.

Consulta ací el DECRET 20 DE MARÇ 2020

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies