Atés que el nostre municipi està recollit en l’Annex I del Decret 237/2019 de 18 d’octubre, publicat en el DOGV número 8662 de data 23/10/2019, s’adjunta un resum amb la informació essencial perquè els veïns afectats puguen tramitar les ajudes en cas de necesitarlas.la ajuda és a persones físiques amb residència habitual en municipis de l’Annex I i adquirisquen un vehicle (nou, de segona mà, lísing o renting) per haver sigut els seus declarats “SINISTRE TOTAL”, com a conseqüència del temporal de pluja, fenòmens costaners i vent produït per la *DANA esdevinguda al Mediterrani entre l’11 i el 14 de setembre de 2019.el termini per a presentar la sol·licitud serà des del 24 d’octubre fins al 15 de desembre de 2019, inclusivament i es tramitarà en l’oficina de l’OMIC de Santa Pola.

Documentació a presentar:

– Documentació acreditativa residència: Còpia del DNI/NIE / Certificat d’empadronament.

– Informe del Consorci de Compensació d’Assegurances, en el qual es continga la declaració de «sinistre total» de l’automòbil o motocicleta de la seua propietat com a conseqüència del temporal de pluja, fenòmens costaners i vent ocorregut en la Comunitat Valenciana els dies 11, 12, 13 i 14 de setembre de 2019.

– Certificat de destrucció de l’automòbil o motocicleta sinistrat, emés per un Centre Autoritzat de Tractament.

– Justificant de baixa definitiva en el Registre de Vehicles la Direcció General de Trànsit del vehicle o motocicleta sinistrat.

– Domiciliació bancària (Annex III).

– Per a l’adquisició: Primera matriculació:

§ Permís de circulació emés per la Direcció General de Trànsit.

§ Targeta tècnica del vehicle de nova adquisició.

§ Factura de compravenda (haurà de constar la matrícula o número de bastidor, marca, model i versió del vehicle adquirit).

§ Justificants de pagament de l’impost de circulació de vehicles de tracció mecànica.

§ Justificant de pagament de l’impost de matriculació. Vehicles usats:

§ Permís de circulació emés per la Direcció General de Trànsit, després d’efectuar el canvi de titularitat.

§ Targeta tècnica del vehicle adquirit.

§ Contracte de compravenda.

§ Justificant de pagament per la persona compradora de l’Impost de circulació de vehicles de tracció mecànica.

– Per a lísing o renting:

§ Contracte de lloguer amb duració mínima de 2 anys.

IMPORTANT: El decret 237/2019 és una ajuda per a substituir els vehicles que han sigut declarats sinistre total amb motiu del temporal de l’11 al 14 de setembre, no per a la reparació de vehicles danyats.

Per a sol·licitar l’ajuda el vehicle que s’adquirisca (nova, segona mà…) ha de ser de data de matriculació posterior a l’1 de gener de 2014.Per a més informació poden consultar l’enllaç que detalle a continuació: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20542

Toda la documentació igual que els annexos que han d’aportar els sol·licitants es podrà tramitar en l’oficina de la OMIC igual que amb la subvenció del Decret 196/2019 , Decret 202/2019 i Decret 201/2019, una vegada tramitat per l’interessat, serà el personal de TRAGSA qui s’encarregarà de recollir les sol·licituds que es presenten en el municipi.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies