Per segon any consecutiu, la vila marinera comptarà amb una oficina gestionada per la Generalitat Valenciana per a prestar servei de cara a la confecció de la declaració de la renda de la campanya 2018. Aquesta iniciativa de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic té com a objectiu estendre la prestació del servei de la Agència Tributària Valenciana (ATV) i oferir una atenció als ciutadans i ciutadanes més pròxima i de més qualitat.

L’oficina de Santa Pola estarà situada en la planta baixa del consistori, i donarà servei tant als residents de la localitat com als de la comarca, així com a qualsevol ciutadà que el sol·licite de qualsevol població, amb la voluntat d’acostar aquesta assistència als contribuents.

L’edil d’Hisenda, Francisco Carbonell, ha volgut expressar la intenció que Gran Alacant compte amb un punt propi, perquè no hagen de desplaçar-se fins a Santa Pola. “Hem traslladat aquesta petició a l’Agència Tributària Valenciana, ja que és una prioritat que aquesta zona de Santa Pola compte amb el servei. S’ha proposat com a ubicació el Life Resort, encara estem a l’espera que la ATV ens de la seua conformitat”.

Durant la campanya de l’IRPF passada, Santa Pola va tramitar 1.051 declaracions. A més d’atendre la població local també es va atendre en els llocs a població de Torrevella i les pedanies d’Elx.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies