L’Ajuntament de Santa Pola, a través de la Regidoria de Turisme, ha apostat durant aquests anys per les xarxes socials, com una “eina clau per a arribar a més gent i promocionar a diferents nivells el nostre municipi”, segons ha explicat Mercedes Landa, edil a càrrec de l’àrea.

Per a això, des de la regidoria han treballat amb les diferents xarxes socials de Turisme Santa Pola, com ho són Twitter, Instagram, Facebook, Youtube o Flickr, entre altres. A destacar les tres primeres, ja que són les més usades i majoritàries.

En Twitter, les xarxes socials de Turisme han crescut un 47,04% en aquests últims quatre anys. 2.015 se situava amb 3.665 seguidors, mentre que està xifra ha crescut fins a aconseguir en 2.018 els 5.389 seguidors. Les xifres van augmentant conforme ens traslladem a una altra plataforma, com és el cas d’Instagram, en el qual en 2.015 es comptava amb 1.243 seguidors i en 2.018 s’han aconseguit els 6.796 seguidors, un creixement del 446,74%.

El salt més gran arriba de la mà de Facebook, que en 2.015 es posicionava en 7.253 i en aquests quatre anys ha crescut un 156,93%, fins a aconseguir els 18.653 seguidors.

Així mateix, Turisme Comunitat Valenciana, a través de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur), ha publicat la desena edició del Baròmetre de xarxes socials de les destinacions turístiques valencianes.

El Baròmetre mostra que Santa Pola, amb 18.635 seguidors en Facebook, ocupa l’onze posició en el Rànquing de destinacions de la Comunitat Valenciana i la posició setena en el Rànquing de la província d’Alacant per davant de destinacions com Calpe, Xàbia o Dénia.

També cal destacar el fort creixement del nostre municipi en facebook en el segon semestre de 2.018, ja que va ser el segon municipi de la Comunitat Valenciana amb major creixement i el primer de la província.

Mercedes Landa, regidora de Turisme, ha manifestat que “aquests resultats són fruit del gran treball realitzat des de l’àrea. Hui dia, la millor forma de promocionar Santa Pola és aconseguint un gran abast en les xarxes socials, cada vegada més presents en les nostres vides, i hem aconseguit situar-nos en un lloc molt bo dins del rànquing, tant a nivell autonòmic com provincial. Continuarem treballant en aquesta línia, per a continuar creixent i al seu torn posar en valor tot el que el nostre municipi pot oferir”.

Podeu consultar el Baròmetre amb tots els resultats ací: https://www.slideshare.net/invattur/xii-barmetro-de-redes-sociales-de-los-destinos-tursticos-de-la-comunitat-valenciana-ii2018

 

Augment d’usuaris per any. Elaboració: Regidoria de Turisme.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies