Durant l’any 2018 l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Santa Pola ha experimentat un salt molt significatiu quant a la quantitat de consumidors atesos, tant en les seues consultes com en les reclamacions tramitades davant empreses.

Des de l’oficina s’ha informat i ajudat a molts ciutadans en la tramitació de les seues queixes i reclamacions, canalitzant-les i servint de nexe entre els consumidors i les empreses. Encara que el sector de les telecomunicacions continua sent el que més reclamacions genera, cal fer esment especial a les reclamacions realitzades davant les Clíniques Idental pel seu tancament.

En total en 2018 s’han atés 2.373 consultes i 939 reclamacions. Hui dia s’han resolt satisfactòriament un 54% de les mateixes quedant un 20% de reclamacions en tramitació.

La valoració econòmica en Euros aconseguida per als consumidors és fins al moment de 148.813€.

“A més, des de la Generalitat Valenciana hem rebut una subvenció per a la realització d’activitats durant l’any 2018 de 15.400€”, ha explicat l’edil a càrrec, Samuel Ortiz.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies